Min tilgang til billedkunst har flere afskygninger. Jeg har haft eget atelier i Nyhavn, hvor jeg arbejdede med mit kunstneriske udtryk især indenfor akvareller og tekstiler til tøj. Jeg har udstillet diverse steder lige fra kunstforeninger til på TV. Det var også i denne periode, at jeg fik øjnene op for børns evne, til at eksperimentere med farver og være spontane i deres udtryk.
For at kombinere min kærlighed til både pædagogik og billedkunst, valgte jeg at uddanne mig som pædagog, i 1996 fra Københavns Pædagog Seminarium. Gennem tiden har jeg derved stået i spidsen for en masse kunstprojekter, primært i daginstitutioner og skoler, men også i børnehavner og vuggestuer, hvor jeg kunne gå til værks med kunsten, med et pædagogisk udgangspunkt. Projekterne har altid været kilden til masse glæde hos børnene, såvel som forældrene og pædagogteamet og har været præget af positiv respons.
Dialogen med børnene og glæden ved at skabe er det ultimative. Min entusiasme er også drivkraften til at inspirere de børn, der er uvante med situationen og ikke tror på de kan tegne, til at give sig hen og afprøve de simple teknikker, jeg har udviklet, og opdage en visuel verden.